Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ

Απόσπασμα από άρθρο του που μου το έστειλε ο φίλος μου Παναγιώτης Κρητικός τ. Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και Αντιπρόεδρος  της Βουλής και το οποίο συνυπογράφω.

<< Κύριοι κυβερνώντες και μέλλοντες να κυβερνήσετε προσγειωθείτε. Αναλογισθείτε τις ευθύνες σας και πάρτε αποφάσεις υψίστης εθνικής ευθύνης, αν διαθέτετε αυτή την ευθύνη.

Δεν είμαι οικονομολόγος αλλά είμαι ο κοινός νούς. Και ως κοινός νούς βλέπω την οικονομία της χώρας μου, βλέπω την Ελλάδα , δηλαδή την μάνα μου στην εντατική διασωληνωμένη εδώ και 17 περίπου μήνες, από τον Μάϊο του 2010.

Όλοι εμείς οι συγγενείς, τα παιδιά της, παρακολουθούμε την δραματική πορεία της ασθενούς στον πρό του θαλάμου χώρο, δηλαδή στον διάδρομο της αγωνίας. Κάθε τόσο ακούμε το ιατρικό ανακοινωθέν  του ‘’Αρχιάτρου΄΄ και των ΄΄θεραπόντων’’ βοηθών του, ότι η κατάσταση της ασθενούς είναι κρίσιμη και πρέπει να τις δώσουμε αίμα.

αυτή η έκκληση αιμοδοσίας στην οποία πάντοτε ανταποκρίνονται οι συγγενείς, ανακυκλώνεται συνεχώς, τακτικώς και εκτάκτως, αλλά η κατάσταση της υγείας της ασθενούς, όχι μόνο δεν βελτιώνεται αλλά επιδεινώνεται.

Ως κοινός νούς κύριοι  θεράποντες και οικονομολόγοι, βλέπω ότι  η επί 17 μήνες εντατική θεραπεία δεν έχει οδηγήσει την ασθενή στον θάλαμο αναρρώσεως, ούτε κάν στον θάλαμο ανανήψεως. Φοβούμαι ότι θα οδηγηθεί με την ασχετοσύνη σας στην …. Εξόδιο πύλη.

Εκείνο για το οποίο δεν είμαι βέβαιος, είναι το ποιος θα έχει το θλιβερό καθήκον να ανακοινώσει το τελικό ιατρικό ανακοινωθέν. Θα το έχει ο σημερινός κλινικάρχης ή ο φιλοδοξών να τον διαδεχθεί. Αυτό όμως είναι άνευ σημασίας.

Μετά από το μοιραίο, η κατάσταση μπορεί να γίνει δραματική από την ανεξέλεγκτη οργή του Λαού, η οποία μπορεί να πάρει απρόβλεπτες διαστάσεις.

Δεν το βλέπουν αυτό οι κυβερνώντες  και οι επειγόμενοι να κυβερνήσουν;

Κύριοι συνέλθετε, θέτοντας το Εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό, για να περισωθεί ότι μπορεί από τον ιστορικό αυτό τόπο και να διασωθεί αυτός ο περήφανος Λαός και κυρίως η νεολαία από την μακρά οικονομική εξαθλίωση.>>   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου